نقش‌آفرینی انجمن بلندهمتان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سیستان‌وبلوچستان

انجمن بلندهمتان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان نقش‌آفرینی می‌کند.
۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۴۳۰۶ تجاری سازی فناوری و اشتغال
انجمن بلندهمتان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان نقش‌آفرینی می‌کند.
نقش‌آفرینی انجمن بلندهمتان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی سیستان و بلوچستان، نشست هم‌اندیشی سه جانبه فی مابین دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، امور بانوان و خانواده استانداری و انجمن بلندهمتان استان برگزار گردید.

این نشست با حضور داودی راد کارشناس اجرایی طرح‌ملی توسعه مشاغل خانگی استان ، شهرکی مسئول اشتغال امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان و خانم نادری دبیر انجمن کوتاه قامتان ۱۰ آبانماه در محل انجمن برگزار شد.

در ابتدای نشست داودی‌راد کارشناس اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان به معرفی و اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی در کل کشور اشارد و از مزایای این طرح که می‌تواند موجبات اشتغال پایدار جوامعی همچون اعضای این انجمن را فراهم سازد مطالبی بیان کرد.

شهرکی مسئول اشتغال امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان، ضمن حمایت از این طرح با توجه به شرایط ویژه بانوان بلند همت انجمن کوتاه قامتان در جامعه، خواستار توجه بیشتر جهت پر رنگ‌تر شدن نقش این عزیزان در مشاغل خانگی شدند.

نادری دبیر انجمن کوتاه قامتان استان در این ‌نشست ضمن معرفی ظرفیت ها و توانایی های اعضاء این انجمن گفت: ایجاد انگیزه و نقش آفرینی اجتماعی و اقتصادی اعضاء در شرایط امروز اهمیت بسیاری دارد و از اهداف ما در انجمن کوتاه قامتان می باشد.

گفتنی است علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه inhb.ir مراجعه نمایند.

درضمن شرایط متقاضیان ثبت‌نام در این طرح، حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.


نظر شما :