رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد:

جهاددانشگاهی؛ حلقه اتصال صنعت و دانشگاه/جهاد دانشگاهی شعار ما می‌توانیم را زنده کرد

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۸ کد : ۶۰۵۳۰ عمومی
رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: جهاددانشگاهی؛ حلقه اتصال صنعت و دانشگاه است.
جهاددانشگاهی؛ حلقه اتصال صنعت و دانشگاه/جهاد دانشگاهی شعار ما می‌توانیم را زنده کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان، عباس صفدری بیان کرد: جهاددانشگاهی نهاد برخواسته از متن انقلاب است که در حوزه آموزش، پژوهش ، فرهنگ و اشتغال و کارآفرینی فعالیت دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: جهاددانشگاهی در هر مقطعی از زمان باتوجه به نیازهای جامعه فعالیت کرده و در بحث‌های مختلف از جمله ارتباط صنعت با دانشگاه، تولید، خدمات تخصصی و پژوهشی و مباحث علمی و پزشکی خدمات چشمگیری ارائه کرده است.

وی گفت: مهمترین ویژگی جهاد دانشگاهی این است که شعار "ما می‌توانیم" را زنده کرد.

صفدری با اشاره به عملکرد جهاددانشگاهی در بخشهای مختلف طی سالیان گذشته خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی توانست در زمینه های مختلف مانند توسعه علم و فناوری و اعتقاد و اعتماد به دانشجویان و جوانان در حوزه دانش بنیان تبدیل ایده به ثروت و تجاری سازی تولیدات موفق عمل کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: امروز جهاددانشگاهی ماموریت خود را در کارها و برنامه‌های متعددی از جمله بخشهای مختلف همچون آموزش، توسعه، پژوهش، تولید و... تعریف کرده است و این مهم را با امید بر خداوند و تکیه بر جوانان شایسته این مرز و بوم به پیش خواهد برد.

وی به شاخصه دیگر جهاددانشگاهی در عرصه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد و گسترش ارتباط و برنامه‌های فرهنگی در حوزه دانشجویان، رشد و ارتقای دانشجویان در برنامه ریزی و برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فضای تعامل، گفت‌وگو و خردورزی از جمله افتخارات این نهاد در حوزه فرهنگی به شمار می آید.

صفدری اظهار کرد: کمک به بهبود فضای کسب و کار، توانمندسازی، اشتغال دانش آموختگان از طریق توسعه و ترویج فرهنگ و کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان نیز جزو ماموریت‌های جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال می باشد.


نظر شما :