عضو کمیسیون عمران مجلس:

اعتماد به نیروهای جوان جهاد دانشگاهی به توسعه کشور کمک خواهد کرد

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۳ کد : ۶۰۶۵۶ عمومی
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد به نیروهای جوان و متخصص جهاد دانشگاهی به پیشرفت و توسعه کشور کمک خواهد کرد.
اعتماد به نیروهای جوان جهاد دانشگاهی به توسعه کشور کمک خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر محمد سرگزی با اشاره به پیشرفت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد افزود: وجود نیروهای جهادی و ایجاد و نهادینه شدن تفکر جهادی دربین نیروهای جهاددانشگاهی زمینه ساز این پیشرفت‌هاست.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی بهره گیری از دو خبرگزاری موفق ایسنا و ایکنا علاوه بر شناساندن فعالیت‌های علمی و پژوهشی و فعالیت‌های قرآنی کشور بسیار توانسته به شناساندن این نهاد کمک نماید، افزود: در بحث تولید و پوشش اخبار هم این دو خبرگزاری فارغ از هرگونه جانب‌ داری و وابستگی جناحی توانسته‌اند دربین رسانه‌ها از جایگاه خوبی برخوردار باشند.

نماینده مردم سیستان در خانه ملت به تلاش های پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در بحث درمان سرطان های شایع در زنان از جمله سرطان پستان اشاره و افزود: در سال های اخیر اقدامات خوبی توسط جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت و بهداشت رخ داده که باعث افتخار کشور است خصوصا در بحث سرطان‌های شایع در زنان تلاش های این‌مجموعه قابل تقدیر است.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس از این فعالیت های جهاد دانشگاهی که زمینه افتخار و غرور آفرینی ما در دنیا را نیز فراهم می کند، حمایت می‌کند.

وی در ادامه از فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه سلول های بنیادی تقدیر و خواستار راه اندازی شعبه رویان جهاد دانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان شد.


نظر شما :