در جلسه شورای فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان مطرح شد؛ جهش فعالیتهای فرهنگی در دانشگاههای استان با مشارکت حداکثری دانشجویان در سال ۱۴۰۳

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۴ کد : ۷۰۷۹۸ فرهنگی تاپ خبر
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان،جلسه شورای فرهنگی این واحد دوشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزارشد.
در جلسه شورای فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان مطرح شد؛ جهش فعالیتهای فرهنگی در دانشگاههای استان با مشارکت حداکثری دانشجویان در سال ۱۴۰۳

در این جلسه عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوجستان ضمن اشاره به شعار سال ، مهمترین حوزه جهاددانشگاهی جهت تحقق شعار سال را حوزه فرهنگی دانست.

ایشان افزودند: جهاددانشگاهی اصالتاً نهادی است که بر پایه فعالیتهای فرهنگی شکل گرفته است و حتی بعد از ورود جهاددانشگاهی به حوزه های پژوهشی و پزشکی و.... باز هم اصالت فرهنگی جهاد اولویت اصلی این نهاد بوده و همواره حفظ و تقویت روحیه و فرهنگ جهادی مورد تاکید بوده است.

صفدری گفت: حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی می بایست صحنه حضور گسترده دانشجویان از طیف های مختلف با سلایق گوناگون فکری و فرهنگی و ادبی و هنری باشد تا همواره پویایی و نشاط در این حوزه احساس و تقویت شود.

وی افزود:حوزه معاونت فرهنگی باید با برقرای ارتباط با تشکل های دانشجویی مستقر در دانشگاهها ، برنامه های مشترک جهت اجرا در دانشگاههای استان تعریف نموده و موکدا در اجرای برنامه های فرهنگی از دانشجویان بعنوان گردانندگان برنامه ها استفاده حداکثری نماید.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه معاونت فرهنگی واحد اعم از خبرگزاری ایسنا،مرکز افکار سنجی دانشجویان(ایسپا)، مدیریت فرهنگی و اجتماعی واحد،سازمان دانشجویان و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) ارائه شد.


نظر شما :